Overslaan en naar de inhoud gaan

Arjen Bultje managing director Wolfpack Agency

Hij moet de internationale ambities vormgeven.
Bultje
Bultje

Arjen Bultje is per november bij het Amsterdamse e-commercebedrijf Wolfpack Agency begonnen als managing director. Hij wordt verantwoordelijk voor de internationale ontwikkeling van Wolfpack Agency.

Bultje was hiervoor commercieel directeur en head of e-commerce van digital agency Clockwork en daarvoor als account director bij Lost Boys.


Wolfpack richt zich op de realisatie van enterprise webshops en haar eigen ontwikkelde omnichannel retail platform (ORP).

related partner content for mobile comes here

Samen met oprichters Koen den Hollander (CFO) en Michel van Koekenberg (CEO) wordt Bultje verantwoordelijk voor de invulling en realisatie van de internationale ambities van het bedrijf. Hij gaat zich bezighouden met het verder uitbouwen van het team in Zuid-Afrika en de klanten, waaronder Cape Union Mart, Stichd, Keedo, O’Neill, Tread+Miller,  K-way, Petrol Industries, Simon Lévelt, Tumble ‘N Dry, Open32 en McGregor New York.

Bultje: 'Het voelt voor mij als een logische stap om aan boord te stappen bij Wolfpack. Ik geloof in de technologische visie en het door Wolfpack ontwikkelde omnichannel-platform. En ik kijk er dan ook naar uit om verder invulling te geven aan de internationale ambities van Wolfpack en gezamenlijk de volgende stap te nemen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in