Overslaan en naar de inhoud gaan

MKB Nederland voorop in gebruik internet

MKB-ondernemingen in Nederland zetten internet eerder in voor e-commerce of voor het verbeteren van bedrijfsprocessen dan hun Europese…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek Fastrackers onderscheidt vier houdingen van bedrijven ten opzichte van internetgebruik. Fastrackers zijn de voorlopers, gevolgd door bedrijven die enthousiast zijn over de mogelijkheden van internettechnologie (enthusiasts), bedrijven die 'gevoelig' zijn voor het inzetten van internet ('sensitives') en bedrijven die achterlopen. Het percentage 'fastrackers' (voorlopers) in Nederland is sinds afgelopen jaar gestegen van vijftien naar 21,6 procent. Bedrijven binnen deze categorie richten zich met name op het stroomlijnen van hun bedrijfsprocessen met inzet van internet, en minder op verkoop aan consumenten. In vergelijking met de overige Europese landen heeft Nederland het kleinste percentage 'achterblijvers', bedrijven die alleen maar gebruik maken van e-mail en er niet meer op nahouden dan een statische website.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in