Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijktijd 2009 stabiel ten opzichte van 2008

De Nederlander zat in 2009 184 minuten (3 uur en 4 minuten) per dag voor de televisie. Die kijktijd is stabiel ten opzichte van 2008,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De top 25 van meest bekeken programma’s in 2009 wordt aangevoerd door de Boer zoekt vrouw uitzending van 8 november 2009 met 4.523.000 kijkers. De meest bekeken uitzending van een

related partner content for mobile comes here

sportprogramma was de uitzending van Studio sport eredivisie van 15 maart 2009 met 3.230.000 kijkers.

Gooische vrouwen van 9 oktober 2009 voert de top 25 meest uitgesteld gekeken programma’s aan met 339.000 kijkers die uitgesteld keken. De toplijst web tv (meest gestarte streams) wordt

aangevoerd door Goede tijden slechte tijden van 3 juli 2009 met 207.062 binnen een week opgevraagde streams.

Het marktaandeel in de avond (18:00- 24:00 uur) van de Publieke Omroep daalt van 37,3% naar 36,8%. RTL Nederland steeg van 26,9% naar 27,5% en SBS daalde van 22,4% naar 21,7%.

Nederland 1 had het hoogste marktaandeel zowel gedurende de dag (20,0%) als de avond (21,9%).

De gemiddelde kijktijd per dag is dus stabiel ten opzichte van 2008 met 184 minuten. 1,6% van deze kijktijd betrof uitgesteld kijken binnen zes dagen na de uitzending. Dat was in 2008 nog 1,2%.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in