Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Mustert (ex-Wessanen) aangesteld als CEO bij HG

Wederom een marketeer die een zetel in de c-suite bemachtigt.
Jeroen Mustert
Jeroen Mustert
© Wessanen
Jeroen Mustert
Jeroen Mustert
© Wessanen

HG heeft Jeroen Mustert vanaf 1 mei aangesteld als CEO. Hiervoor was Mustert General manager Benelux en Duitsland bij Royal Wessanen, waar hij bijna zes jaar werkte. Mustert is een marketeer pur sang die opgeleid werd bij Unilever en daarna functies bekleedde bij Kraft, RJ Reynolds Tobacco, Coca-Cola en Reckitt Benckiser. Wat opvalt is dat hij koos voor relatief lange termijnen. Bij Reckitt Benckiser zat hij zelfs negen jaar.

related partner content for mobile comes here

De reden voor Mustert om te kiezen voor HG, is dat hij graag nog de stap naar het CEO-schap wilde maken, teneinde in zijn geheel eindverantwoordelijk te zijn voor een bedrijf. Mustert: ‘En het feit dat het private equity owned is, sprak me ook aan.’

De taak die Mustert bij HG heeft gekregen, is om het merk verder te laten groeien. Hoe? ‘Door een verdere professionalisering en uitbouw in de thuismarkt, een versnelde groei in de rest van Europa, en een digitale transformatie van zowel de marketing als commerciele aanpak door te voeren.’ Mustert ziet HG als ‘een prachtig merk met een ijzersterke en unieke markpositie.’

Lees hier een uitgebreid interview met Mustert in Adformatie, zomer twee jaar geleden: 'Bio-FMCG’er Wessanen stond tien jaar stil, nu is het tijd voor ‘double digit’'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in