KFC stelt Trix van der Vleuten (ex-Kraft Heinz) aan als Chief Marketing Officer


KFC Northern Europe heeft Trix van der Vleuten (38) benoemd tot Chief Marketing Officer (CMO). In die rol wordt ze verantwoordelijk voor het neerzetten en uitvoeren van de visie die langetermijngroei van het merk moet gaan genereren in Nederland, Scandinavië en België.
Van der Vleuten vervulde in haar carrière marketingfuncties bij verschillende bedrijven, waaronder Kraft Heinz, FrieslandCampina, Grolsch en Pepsico. Na Kraft Heinz nam ze een korte sabbatical, waarna nog twee interimklussen volgde (onder andere Philips).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKFC Northern Europe (onderdeel van Yum! Brands), heeft in Nederland, Scandinavië (binnenkort ook België), nu bijna 80 restaurants. KFC wil zich als bedrijf positioneren met veel aandacht voor de ontwikkeling van alle medewerkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid