Overslaan en naar de inhoud gaan

KFC stelt Trix van der Vleuten (ex-Kraft Heinz) aan als Chief Marketing Officer

Van der Vleuten wordt eindverantwoordelijk op marketing voor KFC Northern Europe.
Trix van der Vleuten
Trix van der Vleuten
© KFC
Trix van der Vleuten
Trix van der Vleuten
© KFC

KFC Northern Europe heeft Trix van der Vleuten (38) benoemd tot Chief Marketing Officer (CMO). In die rol wordt ze verantwoordelijk voor het neerzetten en uitvoeren van de visie die langetermijngroei van het merk moet gaan genereren in Nederland, Scandinavië en België.

related partner content for mobile comes here

Van der Vleuten vervulde in haar carrière marketingfuncties bij verschillende bedrijven, waaronder Kraft Heinz, FrieslandCampina, Grolsch en Pepsico. Na Kraft Heinz nam ze een korte sabbatical, waarna nog twee interimklussen volgde (onder andere Philips).

KFC Northern Europe (onderdeel van Yum! Brands), heeft in Nederland, Scandinavië (binnenkort ook België), nu bijna 80 restaurants. KFC wil zich als bedrijf positioneren met veel aandacht voor de ontwikkeling van alle medewerkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in