Overslaan en naar de inhoud gaan

Tijmen Bos commercieel directeur Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix

Bos wordt verantwoordelijk voor onder meer sponsoring, ticketing en hospitality.
Tijmen Bos
Tijmen Bos

Tijmen Bos is per direct aangesteld als commercieel directeur van de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix. Samen met zijn team wordt hij verantwoordelijk voor onder meer sponsoring, ticketing en hospitality.

De Formule 1 komt in 2020 terug naar Nederland, op het circuit van Zandvoort. Gisteren werd aangekondigd dat Heineken titelsponsor is en Talpa Network mediapartner. Andere partners zijn Pon, CM.com, Jumbo Supermarkten en Volker Wessels. 

related partner content for mobile comes here

Bos vertrok vorig jaar bij Talpa Radio waar hij commercieel directeur was. Eerder was hij onder meer CEO van de Sky Radio Group en commercieel directeur bij FD Mediagroep.
 

Bos zegt uit te kijken naar zijn nieuwe functie. 'De founders van De Dutch Grand Prix hebben ongelofelijk veel werk verzet om de droom van heel veel Nederlanders waar te maken: de terugkeer van de Formule 1 op het legendarische circuit Zandvoort. Dat ik nu mag bijdragen om hier een groot succes van te maken is te mooi om waar te zijn. M’n jarenlange passie voor sport en Formule 1 en ervaring op het vlak van commercie, media en entertainment komen allemaal samen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in