Overslaan en naar de inhoud gaan

Grofgebekte kids prijzen nieuwe Smart aan

In de nieuwe 'Smart Forfour'-campagne vloeken kleine kinderen de oren van je kop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De internationale campagne is bedacht en ontwikkeld door .

related partner content for mobile comes here

De commercial begint met een expliciete waarschuwing: ‘Parental advisory: The following ad contains explicit language.’ Wie de commercial bekijkt kan niet anders concluderen dan dat de waarschuwing op zijn plaats was.

Daarna volgen 45 seconden waarin kinderen – duidelijk ingefluisterde – scheldwoorden eruit flappen als ‘What the fuck’ en ‘Holy fucking shit’. Hoogtepunt van de video is het kleine mannetje dat – gemaskeerd door een piep – ‘Son of a bitch’ schreeuwt en zijn middelvinger uit het raam steekt.

Wat het automerk met de commercial poogt te zeggen wordt pas duidelijk tegen het einde met de pay-off: ‘When you drive the wrong car, you teach the wrong words’. Daarop volgen beelden van een parkerende SUV die nergens tussen past, waar de nieuwe Smart met gemak een plekje vindt.

Bron:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Agency: BBDO Berlin
Campaign: smart forfour
Advertiser: Daimler AG
Brand: Smart

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in