Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik Martens komt aan roer MSL Nederland, Alex de Vries wordt directeur strategie

Twee reputatiestrategen vormen nieuwe directie adviesbureau
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Erik Martens (54) is de nieuwe managing director van MSL Nederland, het adviesbureau voor strategische communicatie en reputatiemanagement.  Hij volgt Henjo Guitjens op die na ruim 14 jaar vertrok en partner is geworden bij creatief bureau Zcene.

related partner content for mobile comes here

Alex de Vries (53) wordt strategy director bij MSL en vormt samen met Martens (rechts op de foto) de nieuwe directie van het bureau. Beide zijn ervaren adviseurs en werken al vele jaren als reputatiestrateeg.

Martens is acht jaar in dienst bij MSL, tot voor kort als director corporate affairs. In de jaren ‘90 werkte hij al als consultant bij MSL, toen nog Van Sluis Communicatie. Ook heeft hij ruim dertien jaar in leidinggevende communicatieposities gewerkt bij Fujifilm en Amgen. 

De Vries is sinds 2013 in dienst bij MSL als director media relations. Hij maakte de overstap na een journalistieke carrière van ruim 21 jaar bij dagblad De Telegraaf. 

Daar was hij onder meer financieel-economisch en koninklijk huis-verslaggever. Tevens stond hij aan de wieg van publieke omroep Wij Nederland als journalist en presentator.   

MSL bestaat 45 jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in