Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Crossmedia populairste categorie SpinAwards’

Voor de SpinAwards 2009 zijn 405 inzendingen binnengekomen; 15 februari maandag sloot de inzendtermijn. Volgens de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor het eerst is de categorie 'Beste crossmedia concept' de populairste, met 70 inzendingen, nipt gevolgd door 'Beste online campagne' (69). Ook populair zijn dit jaar de categorieën 'Beste content' (48) en 'Beste media-inzet' (45). Zij streven de oudste en altijd populaire categorie 'Beste website' (45) dit jaar voorbij. Een compleet overzicht van het ingezonden werk is te vinden op .

related partner content for mobile comes here

De komende weken zullen de vakjury’s zich buigen over de inzendingen en half maart 2010 zullen de genomineerden bekend worden gemaakt.

Op 22, 23 en 24 maart 2010 krijgen zij de kans om hun cases aan de jury te presenteren tijdens de SpinAwards Inspiration Days in Pakhuis de Zwijger, Amsterdam.

De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de SpinAwards Night op donderdagavond 8 april 2010.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in