Professionaliseren op Springbreak


Op 21 en 22 april 2010 vindt in Den Haag weer het tweedaagse workshopprogramma Springbreak plaats. In een ongedwongen sfeer komen communicatieprofessionals bijeen om een aantal workshops naar keuze te volgen.
Springbreak is een initiatief van het vakblad Communicatie. Communicatieprofessionals kunnen kiezen uit twaalf workshops. Niks achterover leunen en luisteren, hier word je zelf aan het werk gezet. De onderwerpen zijn o.a.: online reputation management, social media, positionering, internal branding 2.0 en guerrillacommunicatie.
Naast praktische vakinformatie is er ook een mogelijkheid je eigen vaardigheden te verbeteren, in workshops over bijvoorbeeld netwerken, hoe je het middenmanagement meekrijgt en hoe je ‘stiltegebieden’ in een organisatie kunt openbreken.
Klik hier voor het programma.
Wie vóór 15 maart inschrijft krijgt 50 euro vroegboekkorting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid