Overslaan en naar de inhoud gaan

Professionaliseren op Springbreak

Op 21 en 22 april 2010 vindt in Den Haag weer het tweedaagse workshopprogramma Springbreak plaats. In een ongedwongen sfeer komen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 21 en 22 april 2010 vindt in Den Haag weer het tweedaagse workshopprogramma plaats. In een ongedwongen sfeer komen communicatieprofessionals bijeen om een aantal workshops naar keuze te volgen.

related partner content for mobile comes here

Springbreak is een initiatief van het vakblad Communicatie. Communicatieprofessionals kunnen kiezen uit twaalf workshops. Niks achterover leunen en luisteren, hier word je zelf aan het werk gezet. De onderwerpen zijn o.a.: online reputation management, social media, positionering, internal branding 2.0 en guerrillacommunicatie.
Naast praktische vakinformatie is er ook een mogelijkheid je eigen vaardigheden te verbeteren, in workshops over bijvoorbeeld netwerken, hoe je het middenmanagement meekrijgt en hoe je ‘stiltegebieden’ in een organisatie kunt openbreken.
Klik voor het programma.
Wie vóór 15 maart inschrijft krijgt 50 euro vroegboekkorting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in