Consument ergert zich aan thuiswinkel-bedrijf


Consumenten ergeren zich vooral aan de hoge verzendkosten en de beperkte en weinig flexibele bezorgtijden. Dat blijkt uit onderzoek van adviesbureau Ernst & Young. Bij 40 procent van de mensen die thuiswinkelen gaat er daadwerkelijk wel eens iets mis bij de bestelling of levering.
´Bedrijven die hun dienstverlening niet op orde hebben spelen met vuur omdat klanten minder loyaliteit naar webwinkels hebben dan naar reguliere winkels', aldus directeur Jacob Verschuur van Ernst & Young ICT Leadership in een toelichting. Volgens hem kun je na één fout al je klant kwijtraken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen woordvoerder van branchevereniging Thuiswinkel.org erkent dat er wel eens iets mis gaat bij de bestelling en levering. De ervaring van de brancheorganisatie is dat het grootste gedeelte van de klachten draait om verkeerd geleverde producten. ´Wij adviseren onze leden om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Een goede bereikbaarheid en communicatie zijn daarbij van belang (ANP).'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid