Overslaan en naar de inhoud gaan

Consument ergert zich aan thuiswinkel-bedrijf

De dienstverlening van thuiswinkelbedrijven die hun producten online aanbieden laat te wensen over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten ergeren zich vooral aan de hoge verzendkosten en de beperkte en weinig flexibele bezorgtijden. Dat blijkt uit onderzoek van adviesbureau Ernst & Young. Bij 40 procent van de mensen die thuiswinkelen gaat er daadwerkelijk wel eens iets mis bij de bestelling of levering.

related partner content for mobile comes here

´Bedrijven die hun dienstverlening niet op orde hebben spelen met vuur omdat klanten minder loyaliteit naar webwinkels hebben dan naar reguliere winkels', aldus directeur Jacob Verschuur van Ernst & Young ICT Leadership in een toelichting. Volgens hem kun je na één fout al je klant kwijtraken.

Een woordvoerder van branchevereniging erkent dat er wel eens iets mis gaat bij de bestelling en levering. De ervaring van de brancheorganisatie is dat het grootste gedeelte van de klachten draait om verkeerd geleverde producten. ´Wij adviseren onze leden om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Een goede bereikbaarheid en communicatie zijn daarbij van belang (ANP).'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in