Overslaan en naar de inhoud gaan

Cacao in opmars

Na de koffieketens rukken nu ook de chocoladebars op in de Verenigde Staten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze weerspiegelen de groeiende waardering van de consument voor de smaak van chocola, die volgens een kenner minstens zo complex is als die van een goede wijn. Meeliftend op het succes van Starbucks schieten de chocolounges – waar trouwens ook koffie wordt geschonken – als paddestoelen uit de grond. Merken als Leonidas en Mars (!) zijn al volop actief in de nieuwe branche, maar ook meer exclusieve chocolatiers als Vosges Haut-Chocolat. Die noemen hun café’s dan wel ‘boutiques’.

related partner content for mobile comes here

Bron: Business Week

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in