AH-spotjes rond Gouden Kooi stopgezet
Albert Heijn mijdt het tv-programma De Gouden Kooi voor haar reclamecampagne. De supermarktketen vreest dat het geweld en de grofheden in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Albert Heijn volgt daarmee het advies van haar mediabureau Kobalt, dat reclamezendtijd inkoopt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook mediabureau Carat heeft het programma op de zwarte lijst staan. Ook riep de Tweede Kamer adverteerders op het programma te boycotten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAndere grote adverteerders, waaronder Procter Gamble (Gilette, Pampers en Ariel), zijn evenmin gelukkig met de inhoud van het programma.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid