Overslaan en naar de inhoud gaan

(Adfo Live) Reclame leidt tot doofstomme merken

‘Advertising is truth well told’, zei McCann ooit. De werkelijkheid is echter weerbarstiger.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclameboodschappen hebben de afstand tussen merken en consumenten vergroot. Ze doen bij de consument op onbewust niveau heus wel hun werk, maar op bewust niveau dragen zij geenszins bij aan de geloofwaardigheid en waardering. Aldus Frans Reichardt.

Reclame heeft volgens Reichardt geleid tot ‘doofstomme’ merken: ze vinden het maar moeilijk om te luisteren en te reageren. Naast de technologische uitdagingen ligt daar een van de grootste uitdagingen voor merken: luisteren naar consumenten.

related partner content for mobile comes here

Frans Reichardt praat hier verder over tijdens Adfo Live, op 15 en 16 september.

Kom ook naar . Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology…

Meer weten? Ga naar de site en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in