
AI-adviesbureau Ainigma versterkt zich met de komst van Raymond de Coninck en Gossaart van Kranendonk als partners. De Coninck gaat zich per 1 juli richten op AI-strategie, communicatie en cultuur. Van Kranendonk is per 1 juni gestart en houdt zich vooral bezig met AI-transformaties die 'stevig verankerd zijn in cultuur en gedrag'. Ainigma trekt ook Jeroen de Bakker aan als strategisch adviseur.
De Coninck leidde de afgelopen acht jaar creatieve en digitale teams vanuit Nederland en het Midden-Oosten, waar Van Kranendonk eerder 'verandermanager' was voor onder meer de consumenten-app van PostNL.
Vacatures
Senior Contentspecialist
dpg mediaAccountmanager (digital) Intermediairs bij Ster
SterMarketing Manager
FloramediaDe Bakker, een bekende naam in de mediabranche, is en blijft werkzaam als managing partner bij Airborne Network. Hij brengt zijn AI-advieswerk voortaan onder bij Ainigma, vertelt Ainigma-ceo Arne Mosselman desgevraagd. De twee bedrijven zijn sinds kort naast elkaar gevestigd in AI AM, een nieuwe AI-hub voor kleinere en grote ondernemingen in Amsterdam.
Met de komst van een strategisch adviseur en twee ervaren partners wil Ainigma zijn Nederlandse team versterken. Het bedrijf begeleidt organisaties in hun AI-reis, vertelde Mosselman eerder in een interview met Adformatie. Ainigma heeft kantoren in Amsterdam, Londen en Dubai.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee