Overslaan en naar de inhoud gaan

AI-adviesbureau Ainigma breidt uit met drie zwaargewichten

Raymond de Coninck, Gossaart van Kranendonk en Jeroen de Bakker versterken het Nederlandse team als respectievelijk medewerkers en adviseur.
Ainigma
Raymond en Gossaart
© Aangeleverd
Ainigma
Raymond en Gossaart
© Aangeleverd

AI-adviesbureau Ainigma versterkt zich met de komst van Raymond de Coninck en Gossaart van Kranendonk als partners. De Coninck gaat zich per 1 juli richten op AI-strategie, communicatie en cultuur. Van Kranendonk is per 1 juni gestart en houdt zich vooral bezig met AI-transformaties die 'stevig verankerd zijn in cultuur en gedrag'. Ainigma trekt ook Jeroen de Bakker aan als strategisch adviseur. 

De Coninck leidde de afgelopen acht jaar creatieve en digitale teams vanuit Nederland en het Midden-Oosten, waar Van Kranendonk eerder 'verandermanager' was voor onder meer de consumenten-app van PostNL.

De Bakker, een bekende naam in de mediabranche, is en blijft werkzaam als managing partner bij Airborne Network. Hij brengt zijn AI-advieswerk voortaan onder bij Ainigma, vertelt Ainigma-ceo Arne Mosselman desgevraagd. De twee bedrijven zijn sinds kort naast elkaar gevestigd in AI AM, een nieuwe AI-hub voor kleinere en grote ondernemingen in Amsterdam. 

Met de komst van een strategisch adviseur en twee ervaren partners wil Ainigma zijn Nederlandse team versterken. Het bedrijf begeleidt organisaties in hun AI-reis, vertelde Mosselman eerder in een interview met Adformatie. Ainigma heeft kantoren in Amsterdam, Londen en Dubai. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in