CAMPAGNEPRAAT | 'Lekker scherp randje, geen middle of the road-concept.' De duimen gaan omhoog voor de nieuwe campagne van deze pizzabakker.
Het Amsterdamse bureau won afgelopen zomer de pitch van het pizzabedrijf.
Nederland telt 3,3 miljoen alleenwonenden (18 pct). ‘Ook deze groep willen we laten genieten van ons gevarieerde menu.’
De pizzaketen wil met de actie jongeren aanspreken. Solliciteren kan via WhatsApp.
Een TikTok-kanaal met creatieve video's moet meer jongeren verleiden om bij de pizzaketen te solliciteren.
Bedrijven sparen kosten noch moeite om een zo professioneel mogelijke 1 aprilgrap de wereld in te slingeren.
Alles Augmented #8 🔥Tweewekelijks het laatste nieuws over augmented reality. Met deze week onder meer voorlezen met AR en pizza's in AR.
De tropische warmte is een rijke inspiratiebron voor reclamemakers, merken en geestige twitteraars. Dit is ons overzicht.
Pizzaketen Domino's repareert Amerikaanse wegen met de actie 'Paving for Pizza'