Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
‘Veel merken staren zich nog altijd op blind op televisie, maar Dirk gelukkig niet’, aldus Reinier Steures van Natwerk.
Het casino bouwt een roulettewiel op de rotonde en de supermarktketen opent een pop-up Dirk Pitstop.
De supermarktketen claimt dat A-merken nergens goedkoper zijn dan bij Dirk.
Met het initiatief Reclame voor Horeca wil Tosti Creative de stilstaande horeca laten steunen door bedrijven.
De supermarktketen vindt 'de tijd rijp' voor lagere belasting op gezond voedsel.
Volgens de super is gezond eten duurder geworden waardoor ‘de keuze voor gezond soms helemaal geen keuze is.’
Jan Henne De Dijn neemt de onderneming samen met zakenpartner Marije Haeck over van het Duitse reisconcern RT/Raiffeisen Tourist Group.
Steeds meer bedrijven werven nieuwe medewerkers via social media. Laatste in de rij: Dirk van den Broek.