Supermarktketen Dirk van den Broek presenteert een nieuwe campagne met tweelingbroers Ed en Ad. De campagne, ontwikkeld door Total Design Campaign, moet duidelijk maken dat er twee zekerheden zijn als het gaat om A-merken in de supermarkt: ‘ze zijn overal exact hetzelfde en ze zijn volgens Dirk nergens goedkoper dan bij Dirk van den Broek’.
Ed wel en Ad niet
De tweelingbroers Ed en Ad laten zien dat ze alles precies hetzelfde doen. Ze zien er hetzelfde uit, hebben dezelfde hobby’s en kopen en gebruiken dezelfde producten. Het enige verschil is dat Ed zijn boodschappen doet bij Dirk en Ad niet. Dus Ed kan op vakantie en Ad niet.
Commercial Ed & Ad doen alles hetzelfde. Behalve de boodschappen.
Campagne-uitrol
De campagne wordt cross-mediaal uitgerold via tv, radio, social, print-dagblad, huis-aan-huis-folder, en point of sale.
Lees ook: Supermarktketen Dirk biedt ‘Gezond eten voor snackprijzen’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!