Hart van Nederland en De Telegraaf maken samen het nieuwe televisieprogramma dat januari 2025 start.
NMO Print & Merken Monitor 2023-IV heeft voor het eerst bereikscijfers voor de digitale editie van dagbladen naast print.
Moeilijke marktomstandigheden drukken op het operationele resultaat.
Mooier kan Mooij het niet maken: De T. is nog net zo misselijk als -ie ooit was, of in ieder geval zo fout als zijn slechtste verslaggever.
Door middel van een interactieve digital out of home-display, worden blikjes en plastic flesjes ingezameld.
Mediahuis breidt de commerciele audio-activiteiten uit. Mandy van der Wal leidt de unit Audiohuis, die voortkomt uit NRC.
Slaven Mandic: ‘In Connect bundelen we sales van NDC mediagroep, Mediahuis Limburg en Mediahuis Nederland,'
Interview met de ceo Mediahuis Nederland over de overname van NDC Media, data en video en de tot nu toe mislukte 'tafels van Slob'.
Corendon zet de AdSticker in voor Black Friday.