Het telefoonboekje in de vorm van een smartphone is geschreven door Marjon Hoffman (‘De regels van Floor’) en bestaat volledig uit chats.
Ze was er de laatste 2,5 jaar actief als hoofd merk & communicatie.
Leesdip! Leerlingen komen van vakantie terug met een lager leesniveau. Hoe moet het uitdelen van 'n luisterboek daar verandering in brengen?
Eveline Aendekerk van CPNB zet de lezer centraal met prijswinnende campagnes en opvallende partnerships.
Ook al riep CPNB het publiek op om 'bij uw favoriete boekhandel te kopen' - de concurrentie dus - steunt Bol.com het boekenvak ruimhartig.
Samenwerken om de Nederlandse lezers de vleugels uit te laten slaan.
Annette Reijersen rekende bij de CPNB af met denken in campagnes. Maar jongeren zijn daar niet meer door gaan lezen.
Eveline Aendekerk volgt per 1 september Eppo van Nispen tot Sevenaer op als directeur van de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederl