De verzekeraar kiest na 37 jaar voor een nieuw bureau. En daar gaat het 'oude bureau' sportief mee om.
DDB Amsterdam, het huidige bureau, doet niet mee aan de pitch. TBWA\Neboko naar verluidt wel.
CMO Studio | ‘Wij wilden gewoon eens uitleggen dat we de vuurwerktraditie heel raar vinden.’
Campagnepraat | Naast vooral bewondering is er een kleine teleurstelling te bespeuren bij ons panel: 'de twist moet wel écht grappig zijn'.
Even Apeldoorn bellen is een droom voor elke reclamemaker, aldus de creative directors van DDB Unlimited.
Gezamenlijk concept ‘Het gezicht achter…’.
Verzekeraar wil het service- en dienstenaanbod, naast verzekeringen, meer onder de aandacht brengen.
Na decennia met briljante reclame is Centraal Beheer volledig de weg kwijt. Zelden sloeg een commercial zo de plank mis.
De Backer verlaat DDB & Tribal na 14 jaar. 'Op een dag merk je dat het vaatje een beetje leeg raakt. Dat de liefde een beetje op is.'