De jonge talenten krijgen twee jaar de tijd om een portfolio op te bouwen met steun van Eyeforce-regisseurs.
Het loopbaannieuws deze week. Wie zijn de movers & shakers en welke bedrijven breiden uit of zien hun toppers vertrekken?
Al voetballend zijn Vievenne Miedema en Cody Gakpo te zien in de nieuwe tv-commercial, geproduceerd door Eyeforce
Zij moeten het huidige creatieve team aanvullen met nieuwe stijlen, geïnspireerd door sport en menselijke verhalen.
De twee vrouwen moeten de diversiteit bij het film- en fotografie productiebedrijf, op het gebied van visuele storytelling, verbreden.
Productiebedrijf Eyeforce gaat zich naast video ook op fotografie richten en heeft vier fotografen aan zich verbonden.
Regisseur Jerom Fischer wil in zijn werk constant de grenzen opzoeken van wat mogelijk is met licht.
Eyeforce: 'Een op maat gemaakte lichtinstallatie moet de video mysterieus dynamisch maken, voorbij het denkbare.'
De korte film over corona en hoop toont elf bekende en creatieve Amsterdammers die samen ‘parels vinden in de shit’.