Eyeforce start mentorprogramma voor jong talent

De jonge talenten krijgen twee jaar de tijd om een portfolio op te bouwen met steun van Eyeforce-regisseurs.

Eva Oosterveld (l) en Raphadu Maphoto
Afbeelding: Eyeforce

Productiehuis Eyeforce start een eigen mentorshipprogramma voor twee talenten, die onder begeleiding van teams van Eyeforce de kans krijgen om een netwerk en portfolio op te bouwen. Eyeforce verwacht dat het mentorprogramma eigen klanten helpt met nieuwe inzichten van de 'Gen Z-generatie'.

Portfolio

Volgens Eyeforce (kantoren in Amsterdam, Lissabon en Kaapstad) is het mentorshipprogramma zowel een antwoord op de 'toenemende vraag naar jong talent met frisse perspectieven als een inspanning om de reclame-industrie beter toegankelijk te maken voor divers talent.' Aan dit programma doen twee talenten mee; Eva Oosterveld (Amsterdam) en Raphadu Maphoto (Kaapstad). 

Oosterveld is recent afgestudeerd aan de Nederlandse Filmacademie en viel al meermaals in de selectie en prijzen van diverse filmfestivals. Ze gaat werken onder toeziend oog van regisseur en creative director Iman Whitfield en zich focussen op het maken van commercials. Maphoto gaat krijgt begeleiding van Arthur Neymeier, regisseur en oprichter van Eyeforce, bij het maken van een documentaire. 

Over Eyeforce

Eyeforce werkt(e) als productiebureau onder meer voor Patagonia, Adidas, Corona en Land Rover en werkt samen met bureaus als TBWA, Steam, Dentsu en Ogilvy. Het bureau was eerder betrokken bij talentenprogramma's in Amsterdam en Kaapstad, naar eigen zeggen om jongeren met creatief talent van alle achtergronden te introduceren aan film en fotografie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie