Food-specialist Olaf van Gerwen deelt maandelijks het opmerkelijkste werk in food & drinks uit het buitenland.
Fastfoodketen viert jubileum met opzienbarende campagnes, van de jongsten in Frankrijk tot de oudjes in Brazilië
'Het merk werkt internationaal al langer samen met Springbok, zo was de link snel gelegd', zegt Jeroen van Eck.
Als pleitbezorger van humor in reclame blikt Paul van Kuilenburg terug op een jaar waarin de lach zich weer wat vaker liet zien.
De actie geldt alleen in het Verenigd Koninkrijk, waar veel inwoners negatief zouden staan tegenover vegetarische burgers.
Burger King Oostenrijk neemt een grote stap door plantaardige producten als het nieuwe normaal op het menu te zetten.
'Vrouwen horen in de keuken thuis.'
Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.