Lees hier de voorpublicatie van een deel van het essay waarin Smithuijsen onze huidige relatie met media en merken op scherp zet.
De fabrikant heeft de verpakking van allesreiniger Ajax Limoen al aangepast.
De uitspraak is een opsteker voor dierenwelzijnsorganisatie Wakker Dier, dat de vermelding aanvocht.
Volgens Fossielvrij NL is de video misleidend omdat ING ook investeert in fossiele bedrijven.
Na Monica Geuze wordt ook Knol bevolen ‘niet meer zo reclame te maken’. Het verbod volgt op een klacht van oud SRM-man Max Kohnstamm.
Het megabierglas dat de winnaar van de 56ste Amstel Gold Race op het podium vasthield was een behoorlijk maatje te groot volgens de RCC.
De paginagrote advertentie van Shell met de tekst 'Wij maken elektrisch rijden makkelijker' is misleidend.
McDonald's kwam met het afbeelden van Spongebob op een Big Mac-doosje, afspraken in de Reclamecode niet na.
De claim glasvezel-kabelnetwerk is volgens een concurrent en de RCC misleidend. Ziggo vindt dat niet en blijft de term gebruiken.