Opening Up The Outdoors (Outo) is een initiatief van onder meer The North Face, Adidas en Patagonia. We Are Pi bedacht en gaf het merk vorm.
Daan van Dam keert na 5 jaar terug uit de VS, om CD bij We Are Pi te worden. Waarom komt hij terug en wat heeft hij daar geleerd?
Onder andere creative directors Taylor Black en Daan van Dam gaan aan de slag bij het bureau.
Het biermerk lanceert Rave to save-app met danspassen-tracker die 'stappen' meet: elke 100 danspassen staan gelijk aan 1 euro.
Het documentaire-festival staat voor de deur, publiek wordt uitgenodigd om de pracht en diversiteit van gevoelens te delen op het festival.
De award-winning senior creatief verruilt Wieden + Kennedy na 5 jaar.
De Brits-Jamaicaanse / Griekse medeoprichter van het Amsterdam bureau We Are Pi veroordeelt racistische castings scherp: 'Tijd voor actie!'
De eerste vijf regels worden gepresenteerd. Regel drie voor marketeers en business leaders: 'Accepteer de nieuwe heersende stroming.'
Takeaway zocht naar een bureau voor passende ondersteuning bij de internationale expansie van het bedrijf.