Overslaan en naar de inhoud gaan

IDFA-campagne laat in tranen de schoonheid van emoties zien: ‘Elke traan is een uniek kunstwerk’

Het documentaire-festival staat voor de deur, publiek wordt uitgenodigd om de pracht en diversiteit van gevoelens te delen op het festival.
IDFA laat in tranen de schoonheid van emoties zien 
IDFA laat in tranen de schoonheid van emoties zien 
© We Are Pi
IDFA laat in tranen de schoonheid van emoties zien 
IDFA laat in tranen de schoonheid van emoties zien 
© We Are Pi

Het internationale documentairefestival IDFA gaat op 18 november weer van start. Om het evenement onder de aandacht te brengen, presenteert de festivalorganisatie de campagne ‘Real emotions, Real film’, ontwikkeld door het Amsterdamse bureau We Are Pi. Met de campagne wil de organisatie laten zien dat elke traan een ander verhaal vertelt. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in