Authenticiteit is onmisbaar voor merken die serieus genomen willen worden. Hoe maak je een écht authentiek en transparant verhaal?
De bibliotheek geeft aan wie een advertentie betaald heeft en hoeveel mensen de reclame ongeveer bekeken hebben.
De Tijd van Gissen is Voorbij: Domineer het Instagram Algoritme als een Pro!
Samenwerkingen met twee onafhankelijke onderzoeksbureaus moeten de klanten van ShowHeroes ook helpen.
In de rubriek 'Wat vind jij nou van?' geeft een vakgenoot zijn mening over het nieuws. Vandaag: communiceren na een hack: ja of nee?
Transparantie kan je leren. Tien inspirerende voorbeelden van influencers die transparant zijn over hun betaalde samenwerking.
#Ad vraagt aandacht voor transparantie op sociale media.
Sorrell is niet bang voor onderzoeken naar inkooppraktijken van mediabureaus. ‘Klanten konden zelf kiezen welk contract ze ondertekenden.'
De verenigde adverteerders komen met acht geboden die een fundamentele hervorming van het digitale ecosysteem moeten bewerkstelligen.