De Adidas-campagne draait om de vraag, wat is ‘Typisch Deutsch’. Peter Schillings hit wordt nu bij elk Duits doelpunt gedraaid: Torhymne!
Michiel Marsman van Sizzer deelt het geheime recept voor een geslaagde en minder geslaagde kerstcampagne.
Op de eerste officiële avond van het Cannes Lions Festival is Netflix Amsterdam in de prijzen gevallen, samen met het Poolse bureau Gong.
Tijdens Creative Week 2022 won G-Star goud bij The One Show en WeTransfer 'Best of Discipline: Motion/Film/Gaming Craft' bij de ADC Awards.
Ogilvy Social.Lab en (buiten mededinging namens Nederland) MediaMonks en Sizzer vormen de uitzonderingen wat Cannes-eremetaal betreft.
‘Voor deze Dacia-campagne ben ik licht allergisch’
Tijdens ADE maakten top-componisten ook muziek voor reclame. Buma, CTM Publishing en Sizzer organiseerden het 2-daagse ‘Sync Writing Camp’
Tijdens de Epica Awards Amsterdam Showcase afgelopen week kondigden beide partijen aan uit te breiden naar Duitsland.