Wat is Arno de Jong (Nederlandse Loterij), Yolanda van Die (ING), Leo Hensen (Odido) en Darre van Dijk (TBWA) opgevallen?
CMO Studio Côte d’Azur | Vanaf het Festival of Creativity vertelt De Jong hoe hij - samen met TBWA - creatieve learnings ophaalt in Cannes.
Adformatie ging in gesprek met Danny Membre, zaakwaarnemer Van der Meijde, Robert Kooiman (Betcity) en Arno de Jong (Toto).
Arno de Jong (Staatsloterij), Patritia Pahladsingh en Darre van Dijk (TBWA) vertellen over samenwerken en de weg naar ongebreideld succes.
We zijn stilaan in de tweede fase van de crisis beland. ‘Er is nu meer waardering voor het merk Nederlandse Loterij.’
Hij bracht ons Frekkel, Freddie en voorpret. Hoe cmo Arno de Jong van Nederlandse Loterij het schopte tot Dutch Marketeer of the Year.
Nederlandse Loterij brengt ook Toto onder bij TBWA\NEBOKO en gooit positionering volledig om.