Verder lanceren RIVM (Havas Lemz), Kamer van Koophandel (N=5), ANWB (Fitzroy) en Marktplaats (Happiness) opvallend creatief werk.
Zelders was hiervoor CMO bij ANWB en wordt directeur marketing, communicatie en PR bij Funda.
Partnership ANWB en Talpa Network bereikt bijna 12 miljoen mensen.
CMO Studio | ‘Er komt waarschijnlijk een recessie aan. Gaat Ster de tarieven dan weer met 25 procent verlagen?’
De topics tijdens het vijfde Data & Analytics Congres op 15 november zijn o.a. Personalisatie, Segmentatie en Google Analytics.
De podcastserie brengt ANWB in contact met een nieuwe en vooral jongere doelgroep, stelt manager content Mireille Derks.
‘Ja, het ANWB-stelletje is een beetje tuttig, maar je moet de knipoog wel begrijpen natuurlijk.'
De campagne, van de hand van Fitzroy, moet het merk verbreden van functioneel naar emotioneel, aldus cmo Charlotte Zelders.
De straat kent geschreven regels, ongeschreven regels én verkeersregels, aldus Sor over de Streetwise Verkeersgame-app.