Doorgaans worden partnerships als deze met drie jaar voortgezet. Heineken spreekt zelf dan ook van een ‘opmerkelijk lange verlenging’.
MOOIWEERMARKETEER | De sponsorbaas van Mojo is met vakantie, maar intussen bereidt hij zich voor op 'het walhalla voor merken' Lowlands.
Organisaties vinden verplicht entreegeld voor journalistieke media niet passen bij persvrijheid waarvoor zij zich inzetten.
Marketingdirecteur Erik van Houten: ‘Miele heeft bewezen dat je de doelgroep op festivals positief kunt verrassen.’
Marcel Surendonk, sponsormanager van Mojo, beleeft een ‘belachelijk drukke zomer’.
Artiesten van wereldniveau, ‘een mooie sfeer’, maar vooral de doelgroep zorgt ervoor dat merken in de rij staan.
Ja, dit klinkt apart. De bank gaat feestgangers met een ‘poepcheck’ eetadviezen geven.
Na het succes van de enorme wasmachine vorig jaar, komt Miele deze festivaleditie ook met gigantische stoomoven.