Consumenten betaalden in 2022 zo’n 1.400 euro voor een superzuinige vaatwasser. In 2020 was dat nog minder dan de helft daarvan.
YouTube's beleid sinds 2021 schrijft voor dat zulke video's geen geld mogen verdienen aan advertenties. Dat lukt nog niet altijd.
De nieuwe ESG-strategie en het decarbonisatie plan zijn de eerste stappen binnen Seedtag’s meerjarenplan.
Een bureau dat zich aansluit bij Clean Creatives, belooft niet (langer) te werken voor klanten in de fossiele industrie.
De campagne is pro-bono ontwikkeld door TBWA Parijs en start vandaag, op de eerste dag van het WEF in Zwitserland.
De branchevereniging voor online adverteerders en exploitanten richt er een speciale commissie voor op.
De campagne focust zich op interne en externe communicatie, om mensen aan te sporen om nú stappen te zetten op klimaatvlak.
De verticale videoserie is gemaakt in samenwerking met Re:wild en rapper 2 Chainz. Kijkers worden bijgepraat over klimaatverandering.
‘Het is surfen of verzuipen’