De concurrentie van ketens als Primark en H&M, en goedkope Chinese online-retailers als Shein en Temu, is groot.
Sommige mensen zagen een seksuele lading in de reclame, waarna H&M de campagne terugtrok en excuses aanbood.
De kledingindustrie is er rijkelijk laat mee. Maar is drastisch verduurzamen én de business op peil houden mogelijk? Ja, zegt Boer & Croon.
Floor Busch, strateeg bij Roorda vraagt zich af waar de dappere merken zijn gebleven.
RONDVRAAG | Wat doen H&M, Mediamarkt, Tui en Bol.com met Black Friday?
De retailers beloven consumenten vanaf nu beter en juist te informeren om het risico op misleiding over duurzaamheid te voorkomen.
De winkelketen laat klanten in de metaverse inspiratie opdoen, maar ook aankopen doen.
H&M introduceert in Amsterdam een winkelformule die inspeelt op lokale wensen, zoals kleding repareren. Boomerang maakte de campagne.
De conclusie van bijna een kwart eeuw juridisch touwtrekken is: H&M pleegt met twee strepen geen inbreuk op Adidas' drie strepen.