Women Inc. spoort vrouwen aan hun tonnenhoge salarisachterstand in te lopen

KesselsKramer en Just maakten voor Women Inc. een campagne en een test om vrouwen bewust te maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De gemiddelde Nederlandse vrouw verdient in haar hele carrière gemiddeld drie ton minder dan een man. Het goede nieuws is dat vrouwen zelf een groot deel van dat verschil kunnen inlopen met de keuzes die ze in hun carrière maken.

Women Inc. heeft in samenwerking met Kesselskramer, Just en Loonwijzer een campagne en een online test ontwikkeld, om vrouwen hiervan bewust te maken. In deze campagne, ‘Waar is mijn 300.000 euro?’, met fotograaf Isabelle Wenzel, worden vrouwen aangespoord om aan de hand van een korte te ontdekken hoeveel salaris zij gedurende hun leven mislopen. Aan de hand van het resultaat krijgen ze bovendien te weten met welke keuzes ze een deel van het verschil (hadden) kunnen inlopen.

Al sinds 2004 zet Women Inc. zich in om de kansen van alle vrouwen in Nederland te vergroten. Door onderwerpen aan de kaak te stellen in de politiek, de media, het bedrijfsleven en onder de vrouwen zelf. Een van de kernthema’s is geld.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie