Grote paniek voor internetbelbedrijf Voys: een week lang vielen de oproepen weg. Het probleem lag echter bij KPN. Voys bedacht een mooie compensatie voor zichzelf én de klanten.
1. Voys vraagt via dit blog naar een flinke taart van KPN als tegemoetkoming.
Dit is de eis in het blog:
"Daarom roepen we bij dezen KPN op om ons een bijzonder grote taart te sturen als tegemoetkoming. Tevens nodigen wij graag alle klanten uit die in de afgelopen dagen last hebben gehad van de storing om bij ons een taartje weg te komen prikken. Als de taart binnen is ontvangen jullie via Twitter een uitnodiging."
2. Helaas komt KPN al snel met dit teleurstellende bericht.
3. Voys geeft niet op en vraagt aan PostNL of zij wat kunnen betekenen.
4. Waarop PostNL reageert.
5. Maar Voys wil toch echt die taart ontvangen.
6. PostNL wil nu ook wel een stukje:
7. Reden voor Voys om eens bij DHL aan te kloppen... Maar bij DHL blijft het stil.
8. KPN wilt wel afleveren en neemt het heft in eigen handen.
9. Voys zit er klaar voor.
10. Eind goed al goed, de taart is binnen!
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!