Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Afgelopen week deelde Effectory, een bureau gespecialiseerd in medewerkers- tevredenheids- onderzoek "Dé Werkgever van 2005 Awards" uit. De populatie waaruit de winnaars gekozen werden bleek te bestaan uit die organisaties die mee hadden gedaan aan medewerkersonderzoek van datzelfde Effectory. En bij de grote organsiaties kwam de KLM als beste uit de bus. Wie kijkt op de uiterst commerciele site van dit bedrijf wordt niet echt veel wijzer over de aanpak van het onderzoek en over de concurrenten. Nou gun ik de KLM best zo'n prijs, maar een beetje verbaasd ben ik er wel over: uit de grote Intermediaironderzoeken komen met name de banken er veel beter uit als het gaat over arbeidsvoorwaarden en 'goed werkgeverschap'. Maar ja, die doen waarschijnlijk geen zaken met Effectory. Een ding is zeker: de tevredenheid van de Effectory-medewerkers zal groot zijn vanwege alle publiciteit die dit onderzoek ze heeft opgeleverd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie