De Rotterdamse vervoerder RET heeft de Internal Branding Jaarprijs in de wacht gesleept met een traject om de servicegerichtheid te vergroten. In een enerverende eindstrijd in het Rotterdamse Lommerrijk hield RET het Alex Monro Ziekenhuis en Stedin achter zich.
De jury was blij met de kwaliteit van de drie finalisten, die ook tijdens de presentaties van de cases naar voren kwam. RET was uiteindelijk de eerste keuze van zowel het publiek als de jury.
Realistisch RET
Volgens juryvoorzitter Rik Riezebos voerde RET een goed uitgewerkt project waarbij ook het management werd betrokken. Van meet af aan was duidelijk wat medewerkers van het management kon verwachten. Ook het realistische karakter en de inzet van de Rotterdammers werd geprezen.
Merkwaarden van Monro
Waardering was er ook voor de andere twee finalisten. De jury was onder de indruk van de wijze waarop ’s werelds eerste borstkankerziekenhuis Alexander Monro de klant- en merkwaarden centraal stelt in al zijn beslissingen, met veel aandacht voor de kwetsbare positie van zijn patiënten.
Professioneel Stedin
Ook Stedin verdiende de finaleplaats. Met een bijzonder uitgebreid en professioneel traject wil de netbeheerder zijn klanten ‘fans’ laten maken. Op het oog een wat overtrokken belofte, maar een die de organisatie wel in beweging heeft gekregen.
Zie ook ons artikel over de drie geselecteerde cases.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!