Rel bij verzekeraar ASR

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met zulke collega’s heb je geen vijanden nodig. Bob Stehmann, directeur marketing van ASR, de shirt-sponsor van Feyenoord, distantieert zich ‘volledig’ van een interview van adjunct-directeur communicatie Alwine de Jong met . Volgens Bob Stehmann klopt haar verhaal niet en is zij evenmin verantwoordelijk voor het merk ASR.

De Jong (foto) is sinds september 2012 adjunct-directeur communicatie van ASR, In Adformatie vertelt ze over haar nieuwe functie. Geen onvertogen woord, ze vertelt zelf dat ze geraakt werd door de aanstekelijke ambitie van Stehmann.

Daarover zal de marketing-directeur niet gevallen zijn, maar wat er dan onjuist was aan het verhaal wil Stehmann niet zeggen. Ook wil hij niet toelichten wat er veranderd is aan de functie van De Jong, sinds haar aantreden.

Alwine de Jong zou op non-actief zijn gesteld. Desgevraagd zegt ze dat haar nog onduidelijk is wat haar precieze status bij ASR nu is. Verschillende bronnen melden dat aan de fittie tussen Stehmann en De Jong een conflict ten grondslag ligt tussen reclamebureau John Doe en De Jong over financiën.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie