Vorig jaar mocht koning Willem-Alexander het voor het eerst doen: de Troonrede. Maar liefst 60 merken haakten toen in. Dit jaar is de opbrengst (gelukkig) iets minder. De dag is echter nog niet voorbij.
Maar is het niveau beter? U mag het zeggen.
De inhakers:
Dirk is hofleverancier als gaat om inhaken op de Troonrede. En ook gewoon met een spread in de krant, in plaats van op Facebook. Dit jaar: 'Onze Zilveren Koets is Goud Waard'.
De Efteling fotografeerde het paar in zijn antieke stoomdraaimolen:
We krabbelen uit de recessie, maar het herstel is broos. Rustig aan doen met een kratje Amstel dan maar:
Hema haakte leuk in met deze:
En dat inspireerde Coolblue weer tot deze:
Durex heeft goed naar de inhoud geluisterd:
De bijdrage van Pathe:
Ook Remia deed een duit in het (patat)zakje (...):
En we gaan nog even door:
Heb jij nog interessante inhakers voorbij zien komen? Geef ze door!