Alfred meldt in een bericht dat Van Kuilenburg (33) een grote rol gaat spelen in Unilever’s Family Goodness team. Het team is vanuit Amsterdam verantwoordelijk voor de wereldwijde campagne van merken als Blue Band, Rama, Primavera en Flora. Momenteel is de campagne al live in meer dan 12 landen in Europa en Latijns-Amerika. Andere landen en continenten volgen later.
Naast de internationale accounts via MullenLowe Alfred gaat Van Kuilenburg ook op een aantal lokale Alfred accounts de strategierol vervullen.
Van Kuilenburg heeft voor zijn afstuderen onderzoek gedaan naar merkkoppeling in humoristische reclame. Zijn artikel '"That was funny, but what was the brand again?": Humorous television commercials and brand linkage' is eerder gepubliceerd in het International Journey of Advertising.
Paul heeft zijn ervaring als merkstrateeg de afgelopen 7 jaar opgedaan bij Etcetera.
International business director bij MullenLowe Alfred, Sanne Tolsma, zegt over de komst van Van Kuilenburg: 'Paul houdt duidelijk van reclame en deelt daarmee het DNA van ons bureau. Dat in combinatie met zijn ambitie, persoonlijkheid en enthousiasme maakt dat wij ontzettend uitkijken hem als onderdeel van het team te verwelkomen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!