Dat zegt Nima-voorzitter Muriel Arts in een interview met Tijdschrift voor Marketing. Arts: ‘Drie mensen uit het bestuur, de directeur en wat mensen van buiten moeten een herijking van het Nima gaan leiden. Hoe kijken we aan tegen de marktontwikkelingen en welke rol speelt het Nima daarin? Het Nima bestaat sinds 1966 en heeft nog steeds dezelfde doelstelling. Dat kan betekenen dat er weinig is veranderd of moeten we het toch bijsturen?' De groep is in oktober begonnen en heeft vier maanden nodig.
In hetzelfde interview met Tijdschrift voor Marketing zegt Arts dat het Nima toenadering zoekt tot het GVR. Arts: ‘We zijn een platform dat dingen slim wil doen. Het GVR voegt wat toe, maar ze zijn net te klein om hun eigen broek op te houden. Wees dan slim en kom er bij. Het GVR kan een groepering van het Nima zijn. Daarover zijn we in gesprek.’
Bron: Marketingonline
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!