Op de site van Pickwick valt te lezen dat de T-pads (thee zetten met je Senseo) op dit moment zijn uitverkocht.
Blijkbaar willen alle Senseobezitters profiteren van de lage introductieprijs (nu kost de houder tweeënhalve euro, straks echter het dubbele).
Goed nieuws dus voor Pickwick, die harde doelstellingen voor zichzelf heeft bedacht. Het merk Pickwick moet -net als moedermerk Douwe Egberts overigens- verjongen, aldus Elles Ebben, brandmanager Pickwick: 'De T-pad en bijbehorende theesoorten worden dus neergezet als eigenwijze thee, gezet op eigentijdse wijze.'
De introductie is onderwerp van de nieuwe Top of Flop op marketing-online.nl. Zal de T-pad aanslaan? Wat denken jullie?
Kanalen die ingezet werden bij de lancering: PR, internet (EDM naar alle consumenten in de database van Senseo, DE en Pickwick), advertorials in H-a-H bladen, en vanaf introductie op winkelvloer een TV campagne en een banneringcampagne op internet (met doorklik naar de speciale Pickwick T-pads site).
Daarnaast stond Pickwick vorige week op de huishoudbeurs met een leugendetector: eerst proeven en daarna eerlijk zeggen wat je ervan vindt. Gedurfd.
Surf naar Top of flop en geef je mening op marketing-online.nl hierover!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!