Premium

Monuta-campagne door N=5: ‘Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’

Monuta wil binnen het thema 'Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’ nieuwe onderwerpen onder de aandacht brengen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Binnen het thema ‘Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’ ontwikkelde N=5 voor Monuta een nieuwe commercial. Monuta wil binnen dit thema nieuwe onderwerpen onder de aandacht brengen.

De commercial die nu live gaat (zie hieronder), richt zich op het onderwerp ’. Jongeren die een dierbare verliezen, hebben vaak moeite met het omgaan met hun emoties. Vooral wanneer het pubers betreft. 

Monuta zegt aandacht te hebben voor deze jongeren. &;Monuta heeft vanuit haar kennis en expertise middelen ontwikkeld die jongeren én hun ouders ondersteunen in het rouwproces.&;

In een later stadium van de campagne zal N=5 voor Monuta activaties ontwikkelen rondom dit thema met de middelen die ontwikkeld zijn.


Credits
Opdrachtgever: Monuta
Verantwoordelijk: Henrieke  van  Dam,  Yolanda  Wouters,  Liduine  de  Jong  
Bureau: N=5
Creatie: Lukas  van  de  Ven,  Zwier  Veldhoen
RTV: Christ  Bloemheuvel
Account: Judith  Lavalette,  Leonie  van  der  Mark,  Nadine  Marcar
Strategie: Marc  Oosterhout,  Bastiaan  Weers
Productiemaatschappij: Caviar
Regisseur: Rogier  Hesp
Producer: Rogier  Dorant
Post  Productie: Captcha!
Geluid: The  Ambassadors  Sound

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie