Binnen het thema ‘Nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg’ ontwikkelde N=5 voor Monuta een nieuwe commercial. Monuta wil binnen dit thema nieuwe onderwerpen onder de aandacht brengen.
De commercial die nu live gaat (zie hieronder), richt zich op het onderwerp ‘Jongeren en rouw’. Jongeren die een dierbare verliezen, hebben vaak moeite met het omgaan met hun emoties. Vooral wanneer het pubers betreft.
Monuta zegt aandacht te hebben voor deze jongeren. 'Monuta heeft vanuit haar kennis en expertise middelen ontwikkeld die jongeren én hun ouders ondersteunen in het rouwproces.'
In een later stadium van de campagne zal N=5 voor Monuta activaties ontwikkelen rondom dit thema met de middelen die ontwikkeld zijn.
Credits
Opdrachtgever: Monuta
Verantwoordelijk: Henrieke van Dam, Yolanda Wouters, Liduine de Jong
Bureau: N=5
Creatie: Lukas van de Ven, Zwier Veldhoen
RTV: Christ Bloemheuvel
Account: Judith Lavalette, Leonie van der Mark, Nadine Marcar
Strategie: Marc Oosterhout, Bastiaan Weers
Productiemaatschappij: Caviar
Regisseur: Rogier Hesp
Producer: Rogier Dorant
Post Productie: Captcha!
Geluid: The Ambassadors Sound