Millford ontwikkelt Venco Tikkels Special Edition

Millford heeft voor Venco Tikkels, merk van Cloetta Holland, een verpakking ontwikkeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het succes van de opnieuw geïntroduceerde Tikkels viert Venco met een special edition Cola Lemon. De verfrissende cola splash ‘zorgt voor extra smaakbeleving, maar ook voor vernieuwing in de strakke Tikkels verpakkingen’. Millford: ‘Samen met de opvallende kleuren zorgt dit ervoor dat de special edition variant onweerstaanbaar is qua product én design.’

Venco is een Nederlands merk met een lange geschiedenis in het maken van drop en is op zoek naar manieren om hun portfolio uit te breiden, zodoende zijn in het verleden onder meer de Tikkels geïntroduceerd. Tikkels hebben eigenheid door hun karakteristieke bite (hard van buiten, zacht van binnen) en smaak (drop en nog een extra smaak).

Tikkels worden gezien als het &;spannende&; en speelse dropje binnen het Venco assortiment. In het designproces is Millford op zoek gegaan naar een onderscheidende lijn die op zou vallen in het schap, vandaar de uiteindelijke keuze voor felle kleuren en een repeterend Tikkels patroon. De kleuren hebben daarnaast ook nog een relatie met de smaak.

De vraag vanuit Venco was om een onderscheidende vernieuwende range neer te zetten voor Tikkels. Naast de felle kleuren en het patroon, onderscheidt de special edition zich hier extra in omdat er een cola splash aan toegevoegd is.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie