Walk en Kooge zijn afkomstig van Marketing Intelligence adviesbureau MICompany. Ze gaan samen met MetrixLab 'data-ecosystemen' voor bedrijven ontwikkelen, met als doel meer inzichten te halen uit de koppeling van gestructeerde data met ongestrctuteerde data. Bijvoorbeeld door data uit vragenlijsten en van sociale media websites als Twitter te koppelen aan geanonimiseerde klantgegevens, zoals vastgelegd in de administratieve en operationele systemen van organisaties.
'Besluitvorming is veelal nog een kwestie van intuïtie en ervaring. Vandaag de dag kunnen organisaties alleen succesvol zijn als ze een prominente rol geven aan consumenteninzichten. Dit stelt eisen aan de benodigde data en technologie, en vooral aan processen, mensen en cultuur', zegt MetrixLab CEO Han de Groot.
Hij vervolgt: 'De nieuwe divisie is een logische uitbreiding van onze bestaande activiteiten op het gebied van internet- en mobiel marktonderzoek en de analyse van consumentendata afkomstig van sociale media.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!