NR6 nam strategie, concept en design voor zijn rekening. In samenwerking met media 599 is de technische realisatie uitgevoerd. Na een herpositionering wil Lassie via de nieuwe website zijn nieuwe identiteit zichtbaar maken, passend bij de slogan ‘altijd goed’.
‘De nieuwe site is visueel, educatief en de nadruk ligt op recepten met rijst: lekkere recepten die snel, gezond en makkelijk te maken zijn’, aldus Lassie. Paul Stam, Marketingmanager van Lassie: ‘De opdracht voor NR6 was uitdagend: verander Lassie.nl van een merkenwebsite in een receptenwebsite. Bovendien moest de website technisch up to date zijn om weer een paar jaar mee te kunnen en de juiste merkuitstraling te hebben.’
Consumenten kunnen op verschillende manieren recepten zoeken op de site. Zo kan er worden geselecteerd op ingrediënten, soorten rijst, menugang, bereidingstijd, keuken soort en calorieën per persoon. De vorig jaar door NR6 gelanceerde innoverende nieuwe service ‘ De Lassie Kookpiloot - een online tool die je stap voor stap instructies geeft om een lekkere maaltijd te bereiden, maakt nog steeds onderdeel uit van de site. Een deel van de beschikbare recepten zijn te bereiden met de hulp van de Kookpiloot. Gezien de ambitie om de leukste receptensite van Nederland te worden, zullen op termijn onderdelen aan de site worden toegevoegd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!