Kingsday versterkt team met Fransman, Nieuw-Zeelandse en Nederlandse

Het bureau trekt drie mensen aan om zich te versterken op digitale strategie en account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Reclamebureau Kingsday heeft drie nieuwe namen toegevoegd aan zijn 20-koppige team. Van links naar rechts op de foto: de Fransman Simon Cachera begint als digital en social strateeg; de Nieuw-Zeelandse Amanda Tonkin komt binnen als accountmanager, net als de Nederlandse Susanne Crooy.

Sander Volten, managing director bij Kingsday, verwacht dat het bureau dit jaar &;exponentieel&; gaat groeien.

De nieuwe teamleden
Simon Cachera komt oorspronkelijk uit Arles in Frankrijk, maar werkte de laatste 5 jaar als strateeg bij Marcel/Publicis en La Chose. Kingsday: &;Zijn liefde voor digitale cultuur en innovatieve communicatie bracht hem naar Kingsday.&;

Amanda Tonkin uit Auckland, Nieuw-Zeeland, komt van United State of Fans waar ze verantwoordelijk was voor het internationale Nissan account en diverse UEFA sponsorprojecten.

De Nederlandse Susanne Crooy was voorheen senior accountmanager bij Havas Worldwide Amsterdam en werkte daarvoor bij .bone en Lukkien. Met 9 jaar online marketingervaring versterkt ze het account team op Exact, Hartstichting en MINI.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie