Kijktip: Stockholm House Equalizer

Adformatie vroeg Pop the Campaign deze week iedere dag een kijktip te geven. Vandaag de eerste bijdrage, uit Zweden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse van : ‘Wanneer je een nieuw Hifi-systeem aanschaft, wil je hem wel goed kunnen testen. Maar gehorige huizen of klagende buren zorgen er vaak voor dat je niet de volumeknop helemaal open kunt draaien. Het Zweedse Åkestam Holst ontwikkelde daarom een speciale huizensite voor retailer Pause (die eerder televisies liet stelen voor een ).

‘Op de site kun je met een zeer eenvoudige interface te koop staande woningen vinden. Dankzij een zelf ontwikkeld algoritme, kun je vervolgens direct inzien hoe ver je de volumeknop kunt opendraaien, voordat buren direct voor je deur staan. Tegelijkertijd kun je het daarvoor perfecte Hifi-systeem bekijken.

‘De campagne en bijbehorende website maken op innovatieve en creatieve wijze gebruik van wat hun doelgroep (liefhebbers van goede audio-apparatuur) belangrijk vindt. Door het algoritme te koppelen aan een huizensite, creëer je eerder een nieuwe dienst – noem het een brand utility – dan een campagne.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie