Net als vier jaar geleden, komt Jupiler met een campagne die gebouwd is rond het supportershirt met de yel 'Jup Holland Jup'. Het shirt is verkrijgbaar vanaf medio mei bij aankoop van een Jupiler krat en via een kraskaartenactie bij een groot aantal Jupiler horecazaken. Het shirt is er in drie kleuren: oranje, wit en zwart.
Er worden in totaal 650 duizend shirts verspreid in Nederland. Jupiler: 'Daarnaast zullen 1.000 kroegen en 1.400 supermarkten feestelijk worden aangekleed.'
De campagne bestaat verder uit een tv-spot (nog in ontwikkeling), 33cl Jup Holland Jup bierblikken en een ticketactie in week 17 bij Albert Heijn voor de wedstrijd Nederland-Spanje.
Het is inmiddels de derde editie van Jup Holland Jup. Ook bij het WK 2010 en het EK 2012 hanteerde Jupiler dit thema. Als onderdeel van AB InBev heeft Jupiler voor de Benelux Official Sponsor rechten voor FIFA World Cup 2014. Zo heeft Jupiler bij alle WK-wedstrijden van het Nederlands Elftal in Brazilië reclameborden rond het hele veld.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!